loader
Πώς να αποκτήσετε αυτοπεποίθηση για το σώμα σας

Πώς να αποκτήσετε αυτοπεποίθηση για το σώμα σας

Πώς να αποκτήσετε αυτοπεποίθηση για το σώμα σας

ΠΩΣ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΤΕ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΑΣ

Μ

ήπως συχνά κοιτάτε στον καθρέφτη και δεν σας αρέσει αυτό που βλέπετε; Αν και οι περισσότεροι περνάμε μέρες που δεν νιώθουμε και πολύ καλά για τον εαυτό μας, είναι φυσιολογικό να κολλάμε κατά καιρούς σε ανασφάλειες σχετικά με το σώμα μας - ειδικά σε μια γενιά που έρχεται διαρκώς αντιμέτωπη με αναπαραστάσεις του «τέλειου σώματος» στα μέσα μαζικής επικοινωνίας.

Φυσικά, δεν υπάρχει σωστή και λάθος εμφάνιση, αν και είναι σημαντικό να έχουμε μια ισορροπημένη διατροφή και να ασκούμαστε τακτικά. Ωστόσο, ακόμα και όσοι εφαρμόζουν τα παραπάνω, μπορεί να νιώθουν ανασφαλείς για την εμφάνισή τους.

Μπορεί να φαντάζει εύκολο να κρυφτείτε πίσω από υπερμεγέθη ρούχα, αλλά αυτό δεν θα σας βοηθήσει να ενισχύσετε την αυτοπεποίθησή σας για το σώμα σας.
Εναλλακτικά, ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές για μια πιο χαρούμενη εκδοχή του εαυτού σας με περισσότερη αυτοπεποίθηση:

Μην ντρέπεστε για το σώμα σας
Είναι φυσιολογικό και να μοιράζεστε τα προβλήματά σας και τις ανησυχίες σας με τους φίλους και την οικογένειά σας, αλλά αν συζητάτε συχνά αρνητικά θέματα δεν σας επιτρέπει να δημιουργήσετε μία θετική νοοτροπία.
Σταματήστε να εκφράζετε ντροπή και παράπονα για το σώμα σας, να κάνετε συγκρίσεις και μιλήστε αντίθετα για θέματα που δεν περιστρέφονται γύρω από την εικόνα για το σώμα σας.

Αν πιάνετε τον εαυτό σας να συζητάτε συχνά αυτό το θέμα με φίλους σας, καθορίστε μερικά απαγορευμένα θέματα συζήτησης. Θα διαπιστώσετε ότι ο χρόνος σας μαζί τους θα γίνει πολύ πιο ευχάριστος και θα νιώθετε πολύ καλύτερα έπειτα.

Βρείτε τα αγαπημένα σας σημεία στο σώμα σας
Όταν κοιτάτε στον καθρέφτη, πιθανόν να σας έχει γίνει συνήθεια να κοιτάτε πρώτα τα μέρη του σώματός σας που σας αρέσουν λιγότερο.

Αντί να εστιάζετε στα αρνητικά, εντοπίστε τα μέρη του σώματός σας που σας αρέσουν περισσότερο.
Διατυπώνοντας δυνατά θετικές εκφράσεις, θα ενισχύσετε τις καλές σκέψεις για τον εαυτό σας και να τονώσετε την αυτοπεποίθησή σας.

Γράψτε θετικά μηνύματα
Εκτός από το να λέτε δυνατά θετικά σχόλια για το σώμα μας, δοκιμάστε να τα γράψετε σε αυτοκόλλητα χαρτάκια. Έτσι, μπορείτε να τα κολλάτε σε διάφορα σημεία στο σπίτι σας και να τα βλέπετε τις ημέρες που νιώθετε λίγο πεσμένοι.
Αυτά τα σημειώματα θα σας υπενθυμίζουν ποια μέρη του σώματός σας αρέσουν περισσότερο, βελτιώνοντας τη διάθεσή σας και βοηθώντας σας να καταπολεμάτε τις αρνητικές σας σκέψεις για τον εαυτό σας.

Μετατρέψτε τους προβληματισμούς σας σε δράση
Ο σημαντικότερος τρόπος να ενισχύσετε την αυτοπεποίθησή σας για το σώμα σας είναι να κάνετε κάτι γι' αυτό. Φυσικά, αυτό μπορεί να αποδειχθεί πιο εύκολο στη σκέψη απ’ ότι στην πράξη.
Ωστόσο, το να στέκεστε μπροστά στον καθρέφτη και να παραπονιέστε για την εμφάνισή σας δεν θα σας βοηθήσει να αλλάξετε οτιδήποτε.

Φορέστε τα αθλητικά σας ρούχα και βάλτε σε εφαρμογή ένα πρόγραμμα άσκησης ή υγιεινής διατροφής.
Συμβουλευτείτε έναν διατροφολόγο ή έναν προσωπικό γυμναστή. Ακολουθώντας αυτό το πρόγραμμα για μερικές μέρες, θα ξεκινήσετε να νιώθετε και να βλέπετε αποτελέσματα, κάτι που αναμφίβολα θα σας κάνει να νιώσετε καλύτερα για τον εαυτό σας και θα σας παροτρύνει να αγαπήσετε το σώμα σας.

Κατεβάστε το My Health IQ

Ζήστε έξυπνα, ζήστε καλύτερα!