loader
Υγιεινά υποκατάστατα των αγαπημένων σας φαγητών

Υγιεινά υποκατάστατα των αγαπημένων σας φαγητών

Υγιεινά υποκατάστατα των αγαπημένων σας φαγητών

ΥΓΙΕΙΝΑ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΤΑ ΤΩΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΩΝ ΣΑΣ ΦΑΓΗΤΩΝ

Ο

ι περισσότεροι άνθρωποι όταν σκέφτονται μια υγιεινή διατροφή φαντάζονται βαρετές σαλάτες και εξαντλητικές δίαιτες. Είναι δύσκολο να βρει κανείς το κίνητρο να ξεκινήσει δίαιτα όταν θέλει να τρώει μόνο πίτσα και πατατάκια.

Ωστόσο, δεν χρειάζεται να κόψετε τα αγαπημένα σας φαγητά τελείως. Αυτό που χρειάζεται να κάνετε είναι απλώς να τα αντικαταστήσετε με κάτι ελαφρώς πιο υγιεινό. Μπορείτε να συνεχίσετε να απολαμβάνετε τις λιχουδιές του πρόχειρου φαγητού, απλώς πρέπει να κάνετε μερικές τροποποιήσεις ώστε να τα μετατρέψετε από φαγητά γεμάτα λιπαρά και θερμίδες σε πεντανόστιμες υγιεινές εναλλακτικές.

Σας παρουσιάζουμε τις αγαπημένες μας εναλλακτικές για τα πιο γνωστά - και θερμιδικά πυκνά-  φαγητά:

Πίτσα:
Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από ένα κομμάτι καλής πίτσας, αλλά δυστυχώς οι αγοραστές πίτσες είναι γεμάτες λίπος και υδατάνθρακες.

Ένας τρόπος για να κάνετε την πίτσα σας πιο υγιεινή είναι να την μαγειρέψετε μόνοι σας, αντικαθιστώντας τη ζύμη από αλεύρι με κρούστα από κουνουπίδι. Τοποθετήστε το κουνουπίδι στο μπλέντερ σας και αλέστε το μέχρι να έχει υφή παρόμοια με του ρυζιού. Τυλίξτε το σε μια πετσέτα με λεπτή ύφανση και πιέστε το ώστε να αποβάλει όσο περισσότερο νερό γίνεται και στη συνέχεια αναμείξτε το με δύο χτυπημένα αυγά, 100 γρ. αλεσμένα αμύγδαλα και περίπου μία κουταλιά της σούπας ρίγανη.
Ψήστε το στους 200C για περίπου 15 με 20 λεπτά - η κρούστα θα πρέπει να αρχίσει να γίνεται τραγανή στις άκρες - στη συνέχεια συμπληρώστε με αρκετά λαχανικά, σάλτσα ντομάτας και λίγο τυρί με χαμηλά λιπαρά.

Θα εκπλαγείτε από το πόσο νόστιμη είναι!

Παγωτό:
Αναγνωρίζουμε ότι μια μπάλα παγωτό μια ζεστή καλοκαιρινή ημέρα είναι ότι καλύτερο. Ωστόσο, είναι γεμάτη ζάχαρη και λιπαρά. Και σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να φτιάξετε το δικό σας παγωτό στο σπίτι και αυτό είναι εκπληκτικά απλό.

Χρειάζεστε μόνο μερικές μπανάνες, μία για κάθε μερίδα παγωτού που υπολογίζετε να φτιάξετε.
Κόψτε τις, τοποθετήστε τες σε ένα σακουλάκι με αεροστεγές κλείσιμο και αφήστε τες στην κατάψυξη όλο το βράδυ. Αφού καταψύξετε τις μπανάνες σας, χρειάζεται μόνο να τις αλέσετε για να έχετε πεντανόστιμο παγωτό μπανάνα.

Αν θέλετε κάποια διαφορετική γεύση, υπάρχουν μερικά πράγματα που μπορείτε να προσθέσετε στο μπλέντερ: σκόνη κακάο, για παράδειγμα ή κατεψυγμένα μύρτιλλα. Πειραματιστείτε με ορισμένα υγιεινά συστατικά και δείτε τι μπορείτε να δημιουργήσετε.

Fish Sticks και τηγανιτές πατάτες:
Ψήστε το. Το κλασσικό βρετανικό πιάτο, fish sticks και τηγανιτές πατάτες, μπορεί να είναι νόστιμο, αλλά είναι εξ ολοκλήρου τηγανητό, και συνεπώς βλαβερό για την υγεία σας. Μπορείτε να φτιάξετε τη δική σας εκδοχή στον φούρνο και να είναι εξίσου νόστιμη, αλλά με λιγότερες θερμίδες.
Για μια μερίδα θα χρειαστείτε ένα φιλέτο λευκού ψαριού, όπως μπακαλιάρο, και περίπου 200 γρ. πατάτες.

Προθερμάνετε τον φούρνο σας στους 220C και στη συνέχεια κόψτε τις πατάτες σε μικρά μπαστουνάκια.
Καταβρέξτε τις με περίπου μιάμιση κουταλιά του γλυκού ελαιόλαδο και στη συνέχεια βάλτε τις στο φούρνο.

Για το ψάρι, αναμείξτε μια μικρή ποσότητα τριμμένο ψωμί - περίπου 15g - με μια κουταλιά του γλυκού ψιλοκομμένο μαϊντανό και ξύσμα από μισό λεμόνι. Καλύψτε το ψάρι με το μείγμα και στη συνέχεια περιχύστε άλλη μια με δύο κουταλιές του γλυκού ελαιόλαδο.
Αφού οι πατάτες μείνουν στον φούρνο για περίπου 20 λεπτά με μισή ώρα, προσθέστε το ψάρι και ψήστε τα όλα μαζί για άλλα 15 λεπτά. Τέλος, σερβίρετε.

Κατεβάστε το My Health IQ

Ζήστε έξυπνα, ζήστε καλύτερα!