loader
Ενεργειακά σνακ που αξίζει να δοκιμάσετε

Ενεργειακά σνακ που αξίζει να δοκιμάσετε

Ενεργειακά σνακ που αξίζει να δοκιμάσετε

ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΣΝΑΚ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΤΕ

Ό

ταν αρχίζετε να νιώθετε την ενέργειά σας να μειώνεται, μπορεί να είναι πολύ δελεαστικό να αναζητήσετε κάποιο σνακ ή ρόφημα με ζάχαρη ή καφεΐνη στην προσπάθειά σας να τονωθείτε.
Ωστόσο, τέτοια σνακ δεν είναι ωφέλιμα για την υγεία σας και μπορούν να προκαλέσουν διάφορα προβλήματα μακροπρόθεσμα.

Επιπλέον, εξασφαλίζουν πολλή ενέργεια για λίγο χρόνο, και μετά χρειάζεστε κι άλλο σνακ για να συνεχίσετε.

Ωστόσο, η κατανάλωση υγιεινών φαγητών με υψηλό ενεργειακό φορτίο μπορεί να σας κρατήσει χορτάτους για μεγαλύτερο διάστημα χωρίς τις αρνητικές συνέπειες στην υγεία σας.

Είτε χρειάζεστε περισσότερη ενέργεια για μια συνεδρία στο γυμναστήριο, είτε απλώς για να βγάλετε τη μέρα σας, παρακάτω θα βρείτε μερικές θρεπτικές και υγιεινές τροφές  που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ως σνακ και θα σας κρατήσουν χορτάτους για ώρες:

Smoothie με μπανάνα και φυστικοβούτυρο
Αν και μπορείτε να λάβετε αρκετή ενέργεια απλώς από μια μπανάνα, η οποία θα σας κρατήσει χορτάτους για αρκετή ώρα καθώς το σώμα σας χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να επεξεργαστεί τα φυσικά σάκχαρα του φρούτου σε σχέση με επεξεργασμένα σάκχαρα, αυτή η επιλογή μπορεί να είναι λίγο ανιαρή.

Εναλλακτικά, απολαύστε ένα smoothie που θα σας κρατήσει χορτάτους για πολλές ώρες αναμειγνύοντας στο μπλέντερ μια μπανάνα με ένα κουταλάκι του γλυκού φυσικό φυστικοβούτυρο και γάλα αμυγδάλου. Αν θέλετε να προσθέσετε γλυκιά γεύση, επιλέξτε ένα κουταλάκι του γλυκού μέλι ή νέκταρ αγαύης. Έτσι θα έχετε ένα νόστιμο και χορταστικό smoothie, το ιδανικό σνακ μεταξύ γευμάτων ή πριν το γυμναστήριο.

Αμύγδαλα
Μια χούφτα αμύγδαλα είναι ένα πολύ καλό σνακ για τον δρόμο. Είναι γεμάτα φυτικές ίνες, πρωτεΐνη και υγιεινά λιπαρά και χαρίζουν ενέργεια που διαρκεί. Αν θέλετε να κάνετε τα αμύγδαλά σας λίγο πιο ενδιαφέροντα, δοκιμάστε να τα αναμείξετε με λίγες σταφίδες και αποξηραμένα φρούτα για μια δόση γλύκας.

Αξίζει να θυμάστε βέβαια ότι 24 αμύγδαλα αντιστοιχούν σε περίπου 163 θερμίδες, επομένως δεν πρέπει να καταναλώνετε πάρα πολλά μέσα στην ημέρα αν δεν θέλετε να αντιστρέψετε τα οφέλη τους για την υγεία σας.

Γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά
Το γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά όχι μόνο είναι νόστιμο, αλλά είναι και εξαιρετικά ευέλικτο και μπορεί να συνδυαστεί με διαφορετικά υλικά ώστε να δημιουργήσετε ένα θρεπτικό σνακ γεμάτο ενέργεια που ανταποκρίνεται στις λιγούρες σας. Το γιαούρτι είναι μια εξαιρετική μορφή πρωτεΐνης και βιταμινών, παρέχοντάς σας ενέργεια αργής αποδέσμευσης που το καθιστά μια πολύ καλή επιλογή που μπορείτε να συμπεριλάβετε στο πρωινό σας ή να καταναλώσετε ως σνακ.

Δοκιμάστε να προσθέσετε στο γιαούρτι σας μια χούφτα φρέσκα μούρα με λίγη βρώμη για ένα σνακ που θα σας κρατήσει χορτάτους για αρκετό διάστημα.

Καβουρδισμένα ρεβίθια
Μια εξαιρετική εναλλακτική σε τροφές όπως οι τηγανιτές πατάτες είναι τα καβουρδισμένα ρεβίθια, τα οποία μπορείτε να παρασκευάσετε γρήγορα και εύκολα. Είναι γεμάτα υγιεινά λιπαρά και πρωτεΐνη και μπορείτε να τα έχετε έτοιμα εκ των προτέρων, ώστε να τα βάλετε σε σακούλα μεταφοράς και να τα απολαμβάνετε και στον δρόμο.

Απλώς στραγγίξτε και ξεπλύνετε μια κονσέρβα ρεβίθια και στη συνέχεια τοποθετήστε τα σε αντικολλητικό χαρτί και ψήστε τα στον φούρνο. Πασπαλίστε με μυρωδικά ή μπαχαρικά της αρεσκείας σας και ψήστε τα για 20 έως 30 λεπτά, μέχρι να ροδίσουν. Έπειτα μπορείτε να τα απολαύσετε καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας και να επωφεληθείτε από την υγιεινή ενεργειακή τόνωση.

Αβοκάντο
Το αβοκάντο είναι γεμάτο υγιεινά λιπαρά και φυτικές ίνες, κάτι που το καθιστά μια εξαιρετική επιλογή για σνακ που θα τιθασεύσει την πείνα σας όλη την ημέρα. Αντί απλώς να φάτε το αβοκάντο σκέτο, δοκιμάστε να λιώσετε μισό αβοκάντο επάνω σε μια φέτα ψωμί του τοστ ολικής άλεσης.

Μπορείτε επίσης να προσθέσετε ένα αυγό και καρυκεύματα στο κέντρο μισού αβοκάντο με τη φλούδα του και να το ψήσετε σε τηγάνι μέχρι να μαγειρευτεί το αυγό. Είναι ένα νόστιμο και υγιεινό σνακ που θα σας δώσει μια πολύ καλή δόση πρωτεΐνης που θα σας κρατήσει χορτάτους για ώρες.

Νερό
Η ποσότητα νερού που πίνετε κατά τη διάρκεια της ημέρας μπορεί να επηρεάσει τα επίπεδα ενέργειάς σας, επομένως είναι καλή ιδέα να παραμένετε ενυδατωμένοι. Δοκιμάστε να προσθέσετε μερικές φέτες λεμόνι ή αγγούρι σε ένα μπουκάλι νερό ώστε να έχετε ένα γευστικό στοιχείο στο νερό σας, κάνοντάς το έτσι πιο ενδιαφέρον.

Η φροντίδα για τη διαρκή σας ενυδάτωση δεν θα σας κρατήσει μόνο υγιείς αλλά θα διασφαλίσει και ότι τα επίπεδα ενέργειάς σας δεν θα μειωθούν κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ιδανικά, πρέπει να πίνετε τουλάχιστον οκτώ ποτήρια νερό την ημέρα, αν και μπορεί να χρειαστείτε και περισσότερο αν καταναλώνετε ροφήματα με καφεΐνη όπως τσάι ή καφέ.

Κατεβάστε το My Health IQ

Ζήστε έξυπνα, ζήστε καλύτερα!