loader
Χορταστικά σνακς που δεν παχαίνουν

Χορταστικά σνακς που δεν παχαίνουν

Χορταστικά σνακς που δεν παχαίνουν

ΧΟΡΤΑΣΤΙΚΑ ΣΝΑΚΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΧΑΙΝΟΥΝ

Α

κόμα κι αν τρώτε χορταστικά γεύματα τακτικά, μπορεί να χρειαστείτε ένα σνακ πού και πού για να διατηρείτε τα επίπεδα ενέργειάς σας και να είστε πάντα χορτάτοι. Είναι εύκολο να διαλέξετε μία σοκολάτα ή ένα σακουλάκι πατατάκια, αλλά αυτές δεν είναι οι πιο υγιεινές επιλογές και θα πεινάτε πάλι πολύ σύντομα.

Σνακ
Αν θέλετε να αισθάνεστε χορτάτοι για περισσότερη ώρα αλλά δεν θέλετε να φάτε κάτι με πολλές θερμίδες, καλό είναι να προσέχετε τι τρώτε ως σνακ.
Έχουμε εξαιρετικές ιδέες για σνακ που θα σας χορτάσουν, θα σας γεμίσουν ενέργεια και δεν παχαίνουν.
Να ποιες είναι:

Χούμους και μπαστουνάκια καρότου
Το χούμους δεν περιέχει πολλά λιπαρά και είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη, ενώ έχει αρκετούς υδατάνθρακες ώστε να σας χορτάσει μέχρι το επόμενο γεύμα σας. Είναι επίσης εξαιρετικά γευστικό, ειδικά όταν το συνδυάζετε με γλυκά μπαστουνάκια καρότου.

Αν αγοράσετε χούμους με χαμηλά λιπαρά, το σνακ αυτό χρειάζεται ελάχιστη προετοιμασία, που σημαίνει ότι είναι ιδανικό για ένα γεύμα στο πόδι. Μπορείτε, ωστόσο, να φτιάξετε μόνοι σας το χούμους, αναμειγνύοντας στο μπλέντερ μία κονσέρβα στραγγισμένων ρεβιθιών, μια ιδέα χυμού λεμονιού και ελαιόλαδο.

Ντιπ φυστικοβούτυρου και μήλα
Όλοι γνωρίζουμε ότι το φυστικοβούτυρο είναι μια εξαιρετική επιλογή για σνακ, καθώς είναι πολύ πλούσιο σε πρωτεΐνη. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε με πιο ευφάνταστους τρόπους από το να το αλείψετε σε μια φέτα φρυγανισμένο ψωμί. Φτιάξετε ένα πολύ γευστικό και υγιεινό ντιπ συνδυάζοντας φυσικό φυστικοβούτυρο, άπαχο γιαούρτι και λίγη κανέλα. Είναι η τέλεια γλυκιά λιχουδιά, ειδικά αν το φάτε επάνω σε φέτες μήλου.

Πατατάκια λαχανικών
Αν αναζητείτε συχνά ένα σακουλάκι πατατάκια, μάλλον θα σας αρέσει κάτι τραγανιστό και εύκολο που αποτελεί μια υγιεινή εναλλακτική λύση. Τα πατατάκια λαχανικών είναι η τέλεια επιλογή, ειδικά καθώς δεν περιέχουν πολλές θερμίδες και μπορείτε να τα βάλετε στην τσάντα σας για όταν είστε εκτός σπιτιού.

Απλά ξεπλύνετε και στεγνώστε με μία χαρτοπετσέτα μελιτζάνες ή γλυποτάτες πριν αφαιρέσετε μερικώς τη φλούδα. Ανακατέψτε τα σε ένα μπολ με λίγο ελαιόλαδο, αλάτι και πάπρικα πριν τα απλώσετε σε μια λαμαρίνα. Ψήστε τα στον φούρνο μέχρι να γίνουν τραγανιστά και απολαύστε τα.

Μια ακόμα εξαιρετική επιλογή για όταν βρίσκεστε εκτός σπιτιού είναι τα ψητά ρεβίθια, τα οποία επίσης μπορείτε να βάλετε σε μία σακούλα. Τα ρεβίθια είναι εξαιρετικά πλούσια σε πρωτεΐνη και φυτικές ίνες. Μπορείτε να τα φάτε ως γλυκό ή αλμυρό σνακ, ανάλογα με το τι σας αρέσει. Στραγγίξτε μια κονσέρβα ρεβίθια, βάλτε τα σε ένα ταψί και ψήστε τα μέχρι να γίνουν τραγανιστά. Μπορείτε να τους προσθέσετε αλάτι, μέλι, μπαχαρικά ή ό,τι άλλο επιθυμείτε.

Πειραματιστείτε με τις γεύσεις και θα ικανοποιήσετε όλες τις λαχτάρες σας για σνακ.

Κατεβάστε το My Health IQ

Ζήστε έξυπνα, ζήστε καλύτερα!