loader
Πώς να εντάξετε τη γυμναστική στο πρόγραμμά σας

Πώς να εντάξετε τη γυμναστική στο πρόγραμμά σας

Πώς να εντάξετε τη γυμναστική στο πρόγραμμά σας

ΠΩΣ ΝΑ ΕΝΤΑΞΕΤΕ ΤΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΑΣ

Α

ν δουλεύετε οκτάωρο και έχετε ένα σωρό άλλες καθημερινές υποχρεώσεις εκτός από τη δουλειά σας, μπορεί να έχετε την αίσθηση ότι το γεμάτο πρόγραμμά σας δεν σας επιτρέπει να αφιερώσετε χρόνο στον εαυτό σας - ή, το πιο σημαντικό, σας εμποδίζει να ασκηθείτε.

Παρότι μπορεί να αισθάνεστε ότι είστε πάντα βιαστικοί, αυτό δεν θα πρέπει να αποτελέσει δικαιολογία να μην κάνετε ό,τι περνάει από το χέρι σας για να ασκηθείτε. Όταν πρόκειται για την υγεία σας, οι δικαιολογίες όπως «Δεν προλαβαίνω» δεν αρκούν. Το να ξεκινήσετε άσκηση δεν σημαίνει ότι πρέπει να εγκαταλείψετε άλλες πλευρές της καθημερινής σας ρουτίνας. Το μυστικό είναι να βρείτε την τέλεια ισορροπία και να φροντίσετε να εισαγάγετε την άσκηση στον τρόπο ζωής σας.

Ακολουθήστε αυτές τις συμβουλές για να συνδυάσετε την άσκηση με την πολυάσχολη ζωή σας:

Βάλτε προτεραιότητες
Αντί να παραμελείτε την άσκηση, κάντε την προτεραιότητα. Όπως δεν θα ξεχνούσατε να φάτε, έτσι φροντίστε να μην παραλείπετε την άσκηση. Ακόμα κι αν έχετε μόνο 20 ελεύθερα λεπτά, χρησιμοποιήστε τα συνετά. Αν συνήθως χρησιμοποιείτε τον ελεύθερο χρόνο σας για να δείτε την αγαπημένη σας τηλεοπτική σειρά, γιατί δεν ασκείστε όσο βλέπετε τηλεόραση; Πολλές ασκήσεις μπορούν να γίνουν στο σπίτι για να δυναμώσετε τους κοιλιακούς σας και το πυελικό σας έδαφος: το βαθύ κάθισμα, οι ανάποδοι κοιλιακοί και η σανίδα.

Γράψτε ένα πρόγραμμα
Ίσως, αν βλέπετε το καθημερινό σας πρόγραμμα γραμμένο, να σας βοηθήσει να το τηρήσετε.
Στην αρχή κάθε εβδομάδας υπολογίστε πόσο ελεύθερο χρόνο έχετε κάθε μέρα και χρησιμοποιήστε τον για να εισαγάγετε μια μορφή άσκησης, είτε πρόκειται να περπατήσετε για λίγο ή να τρέξετε για 15 λεπτά.
Αν γράψετε το πρόγραμμα άσκησής σας στο ημερολόγιο ή στην ατζέντα σας, δεν θα χάσετε καμία προπόνηση. Επίσης θα αισθάνεστε πολύ πιο οργανωμένοι και η άσκηση μέσα στην εβδομάδα σύντομα θα γίνει συνήθεια.

Αξιοποιήστε το μεσημεριανό διάλειμμα για φαγητό
Κάθεστε συνήθως στο γραφείο σας κατά την παύση για το μεσημεριανό; Αν ναι, ήρθε η ώρα να κάνετε μια αλλαγή και να χρησιμοποιήσετε αυτόν τον χρόνο για λίγη άσκηση. Ανεξάρτητα από το αν η παύση για το μεσημεριανό διαρκεί 30 λεπτά ή μία ώρα έχετε άφθονο χρόνο να κάνετε μια σύντομη προπόνηση.

Τα τοπικά γυμναστήρια έχουν μαθήματα το μεσημέρι: αξίζει τον κόπο να έχετε τα μάτια σας ανοιχτά για ένα γυμναστήριο κοντά στο γραφείο σας. Αν, όμως, δεν θέλετε να γραφτείτε σε γυμναστήριο, υπάρχουν κι άλλες εναλλακτικές λύσεις. Έχετε ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια κάτω από το γραφείο σας και φορέστε τα για να πάτε για περπάτημα ή για τρέξιμο.

Κάντε ποδήλατο ή περπατήστε
Αν πηγαίνετε στη δουλειά με το αυτοκίνητο, ίσως είναι καλή ιδέα να σκεφτείτε πιο υγιεινούς τρόπους μεταφοράς, όπως το ποδήλατο ή το περπάτημα. Ακόμα κι αν το γραφείο σας δεν είναι κοντά στο σπίτι σας, μπορείτε να διανύσετε τη μισή απόσταση με το αυτοκίνητο και την υπόλοιπη με το ποδήλατο ή με τα πόδια. Επιπλέον, την επόμενη φορά που πάτε στο supermarket ή στο φαρμακείο, αφήστε το αυτοκίνητο στο σπίτι και πάρτε το ποδήλατό σας.

Κατεβάστε το My Health IQ

Ζήστε έξυπνα, ζήστε καλύτερα!